بالفيديو .. «يحيى نجم»: الشعب لا يخاف مهما حاول أحد إرهابه

مصطفى أحمد
صرح الدبلوماسي- يحيى نجم، لبوابة “الشروق”، أمس الثلاثاء -خلال مشاركته في تظاهرة “لا للغلاء والاستفتاء”- قائلاً: “إحنا نازلين مرة ثانية عشان نأكد على حريتنا، وعلى حقوقنا، وإن الشعب ده ما بيخافش مهما مارسوا معانا الإرهاب، لا بنخاف ولا بنرجع، وإن شاء الله هنحقق حقوقنا ومصالحنا، ومستقبل أفضل لمصر”.
بوابة الشروق
[media width=”400″ height=”305″ link=”http://www.youtube.com/watch?v=DK_HtNSHce4″]






