بالفيديو..عاملو “أوراسكوم”: يا مرسي قول لبديع.. الشركة مش للبيع

[media width=”400″ height=”305″ link=”http://www.youtube.com/watch?v=HCjvbMyMQtg&feature=g-all-xit”]

[media width=”400″ height=”305″ link=”http://www.youtube.com/watch?v=HCjvbMyMQtg&feature=g-all-xit”]